tisdag 17 januari 2012

en dag som denna

På söndag fyller jag år, och jag undrar vad jag ska hitta på för att fira. Det blir på dagen 10 år sedan det hemska och trasiga, och på vilket bättre sätt kan man hedra minnet än att spendera dagen med att göra något fantastiskt istället, och koncentrera sig på att glömma? Förra året åkte vi till Prag och gjorde allt utom att fira födelsedag, så den här gången måste jag komma på något annat smart. Tatuering är inte att tänka på, sånågot annat får jag hitta på. Kanske vore det en bra dag att starta den där pyssel-webshopen jag har funderat över så länge..? Vad tror ni, go vänner, har ni någon bra idé? Ett smakprov från den potentiella shopen skulle kunna vara de här två mysisarna (i alldeles för dålig bildkvalité tyvärr, ett bättre fotosystem får jag skapa...), en grönrandig stickad mössa för vuxen, och en blå tunn babymössa. Vad säger ni, tror ni att det skulle vara något att ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar