tisdag 18 maj 2010

en eftermiddag som denna

Sitter på kontoret och tar en (enligt mig) välförtjänt kaffepaus, innan jag ska sitta i möte resten av kvällen. Hade glömt bort det, och hade egentligen behövt komma hem och städa, men icke, det får bli en annan dag, typ torsdag eller nåt. Ser ut som ett bombnedslag hemma, hade pyssel- och sömnadsverkstad igår efter min körlektion, så nu ligger det tre scrapbooktavlor, ett gäng studentkort och studentpresenter, nya kuddöverdrag, och lite annat smått och gott högt och lågt.

Till helgen blir det konfirmation, och hur roligt ska det bli? Jo, tusen roligt! Har blivit klar med redigeringen av min (fantastiska) grupps redovisningsfilm, gudstjänsten är planerad och imorgon ses vi både i konfirmandgrupperna och Spektra för final-repetitionerna innan helgen. Ska bli så roligt så roligt! Har dessutom fått lite fart på körprojektet till hösten idag, och väntar med spänning på vad jag ska få för svar nu, så jag kan börja detaljplanera inom de närmaste veckorna... Äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar