söndag 16 maj 2010

en eftermiddag som denna

Sitter i bilen hemåt från Örebro, har varit på equmenias årsmöteskonferens sedan i torsdags. Så mysigt så mysigt har vi haft det, det lilla gänget. Förutom årsmöte har vi hunnit med ett gäng gudstjänster, ett par seminarier, och massa annat bra! I fredags fick vi lyssna på en föreläsning av Jim Wallis, en mycket fantastisk man, vilket resulterade i att jag nu har ännu fler böcker på min att-läsa-lista. Konserter var det också ett gäng man kunde kila in på, och inte nog med att jag fick se Samuel Ljungblad igen, jag fick äntligen höra Tomas Andersson Wij live, och jag har nu hittat min framtida man. Hjälpes, jag trodde det var en omöjlighet för honom att vara bättre i verkligheten, men icke. Fantastiske man.

Som om inte detta vore nog är vi ju dessutom universums gäng, och jag vill inte inte inte att helgen ska ta slut, men som alltid, förr eller senare är det måndag igen, men, inte än på några timmar.

Lite helginspirerad spotify:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar