tisdag 29 april 2014

när man ser målsnöret

Vänner, jag vet inte vart jag ska börja. Det händer mycket i den här tjejens liv just nu, och jag längtar efter att dela det med er. Det viktigaste av allt, och den verkliga orsaken till att allt annat börjat hända är att jag äntligen börjar hitta tillbaka till mig själv igen - och hur befriande är det? Ungefär tusen.

Jag är kreativ igen. Jag vill saker. Jag är inte rädd för att jobba - jag snarare längtar efter att göra det. Jag räknar ner dagarna tills det är dags att börja högskolan, och jag känner mig för första gången på alldeles för länge fylld av energi.

Det är helt magiskt. Jag har gjort slut med min arbetsträning, och det är bara en tidsfråga innan jag står stabilt på mina egna ben igen - med allt vad det innebär. Det har varit körigt länge, och jag är medveten om att när du nu läser det här finns det stora luckor i berättelsen, helt enkelt för att det har varit alldeles för mycket alldeles för länge som har bråkat med mig, men det enda viktiga är egentligen att jag kommer att vinna. Det är en liten bit kvar, men jag ser målsnöret nu. I'm back in business.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar