fredag 20 april 2012

en kväll som denna

Jag ber om ursäkt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen den senaste tiden! Det är knasigt, det är som att ju närmare vi kommer att bli fler i familjen, desto mindre behov har jag av omvärlden, både åt båda håll. På ett sätt är det ganska skönt att vi liksom börjar krypa in i ny-familj-bubblan redan nu, även om det till största del är omedvetet, samtidigt som det märks tydligt att omgivningen inte alltid är lika positiva... Men, man får stänga in sig ibland.

Gav mig på att sticka en babyfilt i lappteknik häromdagen, som blev klar idag, och skrutt vad svårt det var! Det är tur att den mest är till för att få babyspy på istället för på möblerna, för den ser mer ut som något som en tioåring gjort i syslöjden bara för att få byta tillbaka till trä och metall, men idag går funktion före formgivning, för jag tänker absolutivt, definilut INTE ge mig på att göra en ny. Och nu får det faktiskt vara slut på uppdaterande och tillbaka in i bubblan, nu ska vi äta godissnören.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar