onsdag 23 mars 2011

en eftermiddag som denna

God mat & kaffe, fantastisk man och fin granne. Ledig i nästan två timmar till, och Elizabethtown Livin' Love rullar i högtalarna. Diskberget har dock inte rört sig, så jag kanske får svälja min stolhet och tilltro till magi och diska. Men, efter en portion färskpasta och kasslergryta på w-base kan jag nog överleva det, idag är nog en bra dag.
(Det enda riktigt dåliga är att min vän Agnes inte ska vara med mig idag. Skrot.)

& I wonder,
how long do you wanna be loved,
is forever enough..?


Läste alldeles nyss ett så fint blogginlägg från 2008. Tänk att vara 16 år, utan bekymmer och förälskad i ett urblekt mötley-fan. Tänk att leva i sommar 2008, vara 16 år, lägga armarna om din hals och viska i ditt öra att det är du och jag mot världen. Jag läser igen, ser på fotona av dig, & idag saknar jag oss lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar