torsdag 24 mars 2011

en morgon som denna

Sitter invirad i vår senaste IKEA-filt, har precis pussat min man hejdå, och skjuter än en gång upp att diska. Sitter och jagar Fable II och III, hade önskat mig att de blev vår helgunderhållning. Att vara sjukskriven är nog inte så bra för mig, jag började med the Sims II, uppdaterade mig till facebook & bloggande, och är nu på väg in i datarollspelsvärlden. Hujedanemej, banka lite vett i skallen på mig! Funderar också på att börja spela Oblivion (mest på grund av avsaknaden av Fable) och Final Fantasy. Satt också vid köksbordet och lovprisade det där Disney-figur-spelet, Kingdom Hearts, right? Richard satte dock stopp för de funderingarna fortare än kvickt, vilket är ett ännu större skäl till att börja spela det. Inser dock att jag först måste skaffa ett PS2, har inte lyckats hitta någon PC-variant, inte helt okej.

Catja, lite tradigt att kommentarerna inte fungerar, men detta går ju också bra. Vi borde verkligen vara lite social-döda en dag, kanske på skype eller nåt. Mitt internet lever sitt eget lilla liv för ögonblicket, men skriva kan jag ju göra i alla fall.

En sak som inte är så rolig är att jag har tappat min plånbok. Körkort, ICA-, bank-, IKEA-kort och dylikt är alla försvunna, och jag ber till Gud att den ska ligga i kyrkan och att jag hittar den under dagen. Vill helst inte behöva krångla med massa spärrningar och nya kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar