söndag 2 maj 2010

en kväll som denna

En snabbresumé av helgen innan jag och min vän soffan ska göra oss bekanta med vår nya vän sömnen. Fredag; valborg på Pojkebo, och inte kan man favorithögtid avslutas bättre än att sova ute med mina favoritkottar! Luktandes väldigt mycket grillrök restes det på lördagen till Trollhättan, där Fanny fyllde 11 år. Några timmars kalas var precis vad som behövdes innan jag och Annie satte oss i en vit SAAB 93 och drog till Götet för att se på Chalmers spexet, och njuta av Göteborgs kulturella nattliv! Efter en natt i min systers säng blev det övningskörning tillbaka hem, vidare till jobbet för att hålla söndagsskola. Som om inte detta vore nog, tog jag sedan med Matilda på en tur till Göteborg (igen) där vi gick på restaurang, fikade, myste och gick på Liseberg. Väl tillbaka i Alingsås kikade Emma och Sebastian in på kaffe, och nu, efter en helg som gjort en viss Amelie Roolf helt slutkörd, är det krascha på soffan som gäller!

Livet leker, jag är glad, snygg, smart och allmänt bra, och aldrig har jag mått så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar