måndag 3 maj 2010

en morgon som denna

Idag önskar jag mig thé, lite kärlek och att falla lite i glömska. I verkligheten innehåller dagens agenda tvättning, städning och plugg av körkortsteori. Tänker nog sätta mig och sy lite också, fast att jag egentligen inte borde.

Vet inte riktigt vad det är med mig idag. Har haft en fantastisk helg, men så idag fick jag liksom rekylen i ansiktet, och kan inte komma på några ord nog fula för att beskriva hur illa jag tycker om mig själv idag. Från gårdagens "glad, snygg, smart och allmänt bra" har jag idag fallit in i "fet, ful och äcklig"-facket, och varken vill eller orkar motverka det. Usch, nu känner jag mig som en uppmärksamhetskrävande blond bimbo, och även om jag ofta är det är det idag det absolut sista jag vill. Skrot också.

Låt mig falla i glömska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar