måndag 23 maj 2011

en förmiddag som denna

Måndagmorgon i Alingetexas, och blev utan att egentligen har räknat med det blev jag helt ledig en hel dag. Man kan fråga sig när det hände senast. Eller ja, helt ledig var en överdrift, eftersom dagen kommer gå till pluggade och sångövande, men jag är i alla fall hemma i mjukisdress hela dagen. R lämnade mig precis för jobbet, och som den vänliga själ han är la han strategiskt fram mina böcker i soffan bredvid mig det sista han gjorde innan han åkte, och förklarade att man inte lär in någon orgasm-fakta på facebook (ja, det är orgasmfakta jag ska lära in, och sortiment. For real.) och påminde mig om att det var jag som senast igår sa att jag måste ta tillfället i akt att lära in så mycket jag bara kan när jag nu har en bra period och kan läsa mer än fyra rader i taget utan att tappa fokus. (Min pappas adhd har nog smittat mig.)

Men, innan jag ger mig på böckerna så är det ett zumbapass som gäller. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar