söndag 25 juli 2010

en dag som denna

Kommer på mig själv med att bli en sån där som jag tycker är det tråkigaste som finns, en sån där som sover till elva och sedan inte gör något vettigt på flera timmar. Tråkig som en bäver är jag, men idag behövdes det. Efter att ha haft några tusen i tempo någon vecka tror jag att jag förtjänar att inte göra någonting en dag.

Igår var Agnes här och gjorde ingenting också, och det var fint! Man borde göra ingenting lite oftare. Men, nu är jag lite för rastlös, så jag antar att det är dags för dusch, lite städning och kanske lite tecknande och skrivande dagen till ära? Jag menar, det var ju inte igår. Ska ta någon timme plugg idag också, har köpt världens bästa franskabok, och jag kommer bli grym!

På tal om franska, här kommer dagens spotify, while i'm drinkin' coffee and frenchkissing the morning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar