onsdag 12 maj 2010

en morgon som denna

Det är onsdagmorgon, och jag borde vara nervös som en studsboll på speed, men antingen har jag gått och blivit övermodig, eller så håller Jesus mig om ryggen precis som han lovade att han skulle göra. Allt förmår jag genom honom som ger mig kraft, det är frasen som har gått runt, runt i mitt huvud sedan i måndags. Den, och om Gud är för oss, vem kan då vara emot oss? Jag kommer klara detta, så är det bara. Nervositet och ångest är till för när man ska stå på scen.

Alingsås vaknar upp till en ganska grådaskig dag, och på P4 har de lovat regn, men det bekymrar mig inte. Idag är jag hippie, och så där hippie-vacker som bara jag kan vara såna här dagar, mitt kaffe smakar gudomligt och just idag är jag märkligt säker på oss. Varför inte en liten frukost-spotify?

1 kommentar:

  1. Finns det någon annan än just Miss Mellis som kan vara så där hippievacker? -Nä, asså jag tror inte det ;) <3

    SvaraRadera