måndag 12 januari 2015

craftgawker

Hallå vardag, det var längesen vi sågs! Richard har åkt bort för veckan, Jael är på nya förskolan och jag varvar fysiologi-grupparbete med att förbereda mig inför SHEDO-utbildningen i helgen. Webbutiken är up and running efter alldeles för lång tid av krångel, och pysselrummet är nystädat och alldeles lagom kreativt rörigt. En bra dag helt enkelt.

Så, min senaste inspirationssida vill jag visa er. Kanske ligger jag hundra år efter, men i så fall är jag glad att jag äntligen kommit ikapp! CraftGawker, min nya bästa vän. Enkel och överskådlig pysselinspiration i alla möjliga kategorier, och DIY-beskrivningar så långt ögat når. Seriously, I'm in heaven, och planerar inte att komma tillbaka till jorden inom överskådlig framtid. Min favorit-lista är fylld av att-göra-pyssel, och den blir längre i ett rasande tempo. Kanske kan ni få se en bild eller två på skapelserna, eller så kan man ju bara kika in på amytuesdaydesign.com, där hamnar de flesta sakerna för att jag ska få plats att pyssla mer. Nog för att allt det här pysslandet gjort mig ganska bra på smart förvaring, men till och med jag har en gräns. Vänligen, befria mig från mina kreationer. (Men på den ljusa sidan behöver jag aldrig leta långt borta efter presenter. Eller underhållning.)

Dudes and dudettes. Studierna kallar, mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar