fredag 21 juni 2013

en smula midsommarbilder

Man kan tycka att jag skulle lägga lite mer tid på er, kära vänner, men jag väljer för ögonblicket att fokusera på livet outside the world wide webb. Allt pekar på att vi kommer att bo isär på veckorna till hösten, och ett bra tag framöver - så nu passar vi på att ta vara på varenda minut vi har tillsammans hela familjen. Inte mycket tid för bloggande, med andra ord. Däremot uppdateras Instagram relativt frekvent, FruRoolf kan man hitta mig på där.

Även om verkligheten är mer spännande än mina knattrande tangenter kan jag ändå inte låta bli att uppdatera er lite någon gång ibland, så go vänner, här kommer ett smakprov från vår midsommar! Pyssla midsommarkransar som inte kliar, dansa i ösregnet, plocka blommor, åka skrinda i skogen, hitta på en egen ringdans - midsommarafton har besitter möjligheter!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar