onsdag 28 mars 2012

en dag som denna

En liten kort uppdatering mitt i kaoset; katedern är klar! Den har nu förvandlats från en skrutt till det finaste pysselbordet jag sett idag. Tänkte mig att det skulle komma upp en liten före/efterbild, men du får snällt vänta några timmar, för nu ska jag åka till mitt jobb och pyssla lite.

Förresten, insåg mitt i renoverandet att jag behövde en häftpistol, något jag av en outgrundlig anledning inte ägde någon. Så, hopp in i bilen och bort till bygghandeln. Kilar in, och påminner nog ganska mycket om någon sorts höggravid Lilla My i gummistövlar, stegar fram till disken och frågar vart jag kan hitta en häftpistol och en fogsvans. Förstår inte alls varför karln i kassan såg så förvånad ut?

1 kommentar:

  1. hej Amelie! det är såhär att jag har börjat skriva dagbok här i Indien, och tänker att det kommer ju vara fantastiskt att ha i framtiden! det borde man göra jämt! Sen såg jag den fina anteckningsboken i din webshop. Så min fråga till dig, vill du fixa en fin dagbok till mig? en rätt tjock så man får plats men några månader och med bara enkla linjerade blad. kanske lite mindre hjärtan än vad ditt anteckningsblock har men annars får du fria händer! du ska bara veta att detta kanske innebär att du måste stå ut med mig och fortsätta vara min vän jättelänge(om jag nu har tålamod nog att skriva dagbok :p ) så att jag kan ha en hel uppsättning fina dagböcker tillslut :D men bara om du vill såklart :) vad tror du?
    kram

    SvaraRadera