onsdag 15 februari 2012

en dag som denna

Några korta rader får det bli, innan jag åker mot Alingsås för att spendera dagen på Mandometerkliniken, sex-månaders-kontroll, here I come! Har fasat för den här dagen toklänge, varit rädd för vad de ska säga, rädd för att de ska tycka att jag inte sköter mig tillräckligt, men idag är jag stark. Idag är en bra dag. Vi kom till Trollhättan igår kväll, efter en fantastisk sportlovs-pysseldag med barnen på jobbet, och nu på morgonen har jag förutom att köra Richard till tåget mot Åmål, hunnit köpa begagnade tokfina babysaker, närmare bestämt en bärsele och bilbarnstol för nästan inga pengar alls. Helt toppen! Nu, mot lilla klinik, för att sedan njuta av fina Rebeckers sällskap under kvällen!

Till sist, idag tycker jag du ska slänga ihop en extra lång bön till min fantastisk starka och fina vän Emma, och kanske påminna dig om hur bra vi har det. Släng på den här lilla sången, läs en smula från Emmas blogg, och tacka Gud för allt fantastisk i världen, för att han är så god, och tjata lite på honom om att göra Emma frisk lite fortare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar