onsdag 1 februari 2012

en dag som denna

Alldeles för toklång sovmorgon, nagelfix och Hart of Dixie. Fiiiiint. Sen kan man ju alltid fortsätta dagen med att kila iväg och jobba några timmar med fina ungar, äta middag med pastorn och fru, och sen kramaskramaskramas med sin fina man och bita ihop och göra sig redo för att träffa ännu en psykdoktor. Please God, let this one be nice to me.

Förresten, så fyller min äldsta vän år idag. 22 år. Hon är nog världens bästa, förstår så bra och är så bra. Jag undrar om man blir vuxen när man fyller 22 år. Jag hoppas inte det, för då har jag så kort kvar innan jag också blir det. Jag tänker, att det räcker bra att bara vara unga, oerfarna mammor med tusen år kvar tills man behöver bestämma sig för vad man ska bli när man blir stor, det blir så mycket roligare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar