torsdag 15 december 2011

en dag som denna

En gång skulle en liten grundskoleklass spela julspel, och det var idag. En gång tänkte jag att vi inte har någon som helst koll överhuvudtaget, och det var också idag, tyvärr. Det är tur att Gud är med oss, sannerligen tur.

En bra sak är att Musikhjälpen tutar på, och jag tycker så mycket om dem att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Och, som att det inte vore nog med att få hjälpa till att se till att alla flickor ska ha rätt att gå till skolan, så har vi dessutom via ett av våra bidrag till insamlingen fått en ny t-shirt till Richard, och jag har sällan skådat något snyggare! Priset är 200, 300 eller 400 kr, välj själv, du hittar den här! Ingen kan göra allt, men alla kan något - tillsammans är vi starka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar