tisdag 13 september 2011

en morgon som denna

Sitter ihop-packad på Flämslätt och väntar på att det ska bli frukost. Det finns ingen terminsstart som slår ett klass-läger (eller vänta nu, det finns det ju. Vad sägs om att sitta på skolan och gå lektioner?) med ännu långsammare studier än vanligt, och lekar på kvällen. Förlåt, nu är jag sådär bitter igen, men jag valde inte att läsa en tre-månaders-kurs för att leka lekar, det har jag gjort på jobbet i två år. Jag vill ju lära mig, men med det här tempot ska jag nog vara glad om jag har lärt mig tre vettiga saker när terminen är slut. Bitterbitterbitterfitta är jag idag. Men det får man vara.

1 kommentar:

  1. Kom till min skola och du får känna på lite college-studier! Räkna med 7,5 timmar plus 1, 5 timme plugg/dag.. :D

    SvaraRadera