tisdag 20 september 2011

en dag som denna

Med en kattunge på axeln och en i knäet kan man inte annat än njuta. Irma och Theya har gjort sig hemmastadda toksnabbt, och mysigare och busigare katter har nog världen sällan skådat. Av alla leksaker de har att välja på, så har köksmattan blivit den bästa, där man kan krypa in under och leka mullvad och mullvadsjägare. Som att inte det vore nog har jag suttit och kikat på eurasier, och hjälpes vad jag önskar att vi ska kunna skaffa en sån fining! Men å andra sidan, oftast vill jag ha hund ungefär varannan dag, och varannan dag vill jag inte, så jag kanske inte är den optimala hundägaren för ögonblicket. Men, det kommer. I vilket fall har vi inte råd med fler familjemedlemmar för ögonblicket, men drömma kan man ju alltid. Tills dess, så kan jag ju alltid mysa sönder med mina älsklingar framför Scrubs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar