måndag 23 augusti 2010

en dag som denna

Döddöddöd åt den som skapade mensvärk. Och döddöddöd åt mensvärk. Om inte värken hinner döda mig först. Sitter nu i min soffa med någonting som liknar feberfrossa, invirad i filt och iklädd pappa-tröjan. Ojojoj vad jag tycker synd om mig själv! En långpromenad med Lena imorse var i och för sig positiv, och jag älskar ju faktiskt att gå till tandläkaren, så det var också en bra sak. Och jag fick faktiskt träffa min pappa, och han tog hand om mig igår när jag mådde tokdåligt. Men jag tänker ändå tycka synd om mig själv.

Min pappa är en fantastisk man. Igår, när jag dog av mensvärk, köpte han en jättegodispåse, och parkerade oss i var sin TV-soffa och såg på alla dåliga serier jag ville titta på. Jag förstår varför han får alla kvinnor han vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar