tisdag 29 juni 2010

en eftermiddag som denna

Idag är en sån där dag när jag kommer hem, tänker en halv tanke och sedan vill huvudvärken döda mig. Jag önskar också att Agnes vore här och halvdog framför TVn med mig, men nu är hon i alla fall i Sverige, och det är en tokbra sak! Jag önskar mig också att få sätta i mig något riktigt onyttigt, men såna saker har jag inte i min lägenhet.

På torsdag kommer min inneboende, min nya sambo/kombo om man så vill, och det ska bli så tokigt roligt och spännande! Som om inte detta vore nog börjar Hönökonferensen på lördag, och jag får bilsällskap av Linnéa, min semester är inom räckhåll och snart ska vi ha brudhelg. Frankrike börjar höra av sig, och snart åker jag dit och hälsar på. Kärlekkärlekkärlek till sommaren!

Varför inte passa på att fira lite med en ny Spotify?! Junitoner & sommarflirt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar