onsdag 16 juli 2014

hej hösttermin

Okay, I'm just going to say it. JAG. KOM. IIIIIN! Hej hösttermin 2014, jag längtar efter dig. Så, hälsocoach, med målet ätstörningsbehandlare och i förlängningen diakon. Jag ska inte ljuga, ett stygn av besvikelse känner jag över att jag inte kommer att börja plugga datorspelsutveckling, men å andra sidan kan jag ju ta det som anledning att lägga mer fritid på spelande och skrivande om detsamma.

Det är längesedan jag skrev vänner, jag vet det, och jag vet att det varit skakigt en ganska lång period. Djup depression kallar de det, och så påstår de att jag förnekar det hela - jag skulle väl aldrig göra något så dumt? Men, en hel hög med titlar att tipsa om har jag på lager, och vänta bara - snart skriver jag ner dem också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar