tisdag 2 juli 2013

att fota lite är ju skoj.

Har också precis lärt mig
göra .gif-ar. JAG ÄLSKAR. 
Fotografering är ett intresse jag tyvärr lägger alldeles för lite tid på. Allt som oftast blir det min telefon som får agera kamera, med bristande eller ingen redigering som följd - även om jag egentligen skulle vilja. Allra helst när jag nu mera har en så bra modell, som gärna ställer upp och posar. Men, även om det är aningen hafsigt så får jag till några klickanden på den telefonen som blir rätt så bra någon gång ibland, till exempel kan det se ut såhär. Oredigerat och allt.  

Jomenvisst, modella gör hon gärna den där damen...
...framför allt när det betyder att man får plocka sten och tegelbitar.
Ett stycke självporträtt. I sin bröllopsklänning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar