tisdag 7 augusti 2012

ett riktigt sånt där mama-inlägg

Vi är nu stolta och ytterst nöjda bärsjals-ägare! Secondhand-shopping är nog det bästa som finns. Samma sjal som jag för några veckor sedan tittade på men valde bort för det höga priset (strax över tusenlappen) köpte jag idag för 150 kr. Nu går jag omkring med fröken på magen som vilken afrikansk superkvinna som helst. Sug på den du, Agnes, nu är din unika vita-afrikan-style hotad av MIG! Skämt å sido, så är detta med lätthet den bästa baby-grej vi har. Jael får vara med och vara nära, utan att man blir trött eller att hon är i vägen, och hon sitter hur säkert som helst. Jag kan ha henne på magen, på höften eller ryggen, och alla tre är lika enkla och funkar lika bra. Ett helt gäng guider på hur man knyter den finns på YouTube, och efter några försök är det hur lätt som helst! Nu, åter till tvättandet!

1 kommentar:

  1. Jag förändrar verkligen livet nu. Jag skulle behöva lite Mellis och mys någon dag, men jag är ju så fruktansvärt trött hela tiden. Jag hör av mig. Kramar och kärlek!

    SvaraRadera