onsdag 29 augusti 2012

ett litet reklaminslag.

Här fanns det ett stycke stereo till salu! Den har sådana fina funktioner som radio, CD-spelare och -hör och häpna- KASSETTSPELARE. Någonstans finns det också en liten 3,5mm-ingång, om man skulle vilja plugga in MP3-spelare eller andra moderniteter.  Det är fint ljud i de fina högtalarna, och man kan få basen att brumma på rätt bra (om man nu skulle tycka om sånt), även om det inte ser ut så. Bortsett från damm och lite vitt gammalt klistermärkes-papper som jag inte brytt mig om att pilla bort (något barn tyckte nog den var mycket finare med My Little Pony-klistermärken på eller så) är den hel och ren, och på det stora hela riktigt bra! Jag hade tänkt mig 500:- för den, eller möjligtvis att byta den mot en liten smidig CD-spelare som inte är i vägen hela tiden. Eller fem paket blöjor, det är vilket som. Den är från Parasonic förresten, om man är intresserad av sånt. Vill du ha den kan du ju kontakta mig. Hej och hopp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar