tisdag 10 juli 2012

iTunes gör mig galen, fast mest lycklig.

Häromdagen funderade jag över att vara den man själv vill, och idag har fantastiska UnderbaraClara funderat lite kring samma saker, närmare bestämt om att vara Vacker Utan Spackel. Läs läs läs för allt i världen!

I övrigt är det lite dött här för ögonblicket, största delen av min energi går åt att hålla ordning på mattider och träningspass, vara ute i alla möjliga väder och vara med om alla möjliga äventyr, pussa på man och barn, läsa sagor med fina bilder och försöka få vårt iTunes-bibliotek att fungera som jag vill (vem kunde tro att det skulle ta tusen år att rippa alla våra CD-skivor, få alla poddcastprenumerationer att ligga på samma ställe och få iTunes Store att fungera? Men nu så.), gosa med kattungar som stapplar runt i vardagsrummet och brottas med det faktum att jag inte kommer i mina kläder. Det förstår du väl, att inte katten har man tid att blogga då. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar