onsdag 17 augusti 2011

en dag som denna

Friskskriven. Frisk. Skriven. På papper frisk. Hur firar man då? Jo, man äter smörgåstårta hemma hos sin pappa, skaffar två katter, krama en bebis och spenderar en hel dag i en leopardmönstrad OnePiece, med ett rör sourcreme Pringles och massor av filmer och en brutal sommarförkylning. Sedan, när Troja blir lite väl blodig, då passar det bra att blogga lite. Det är konstigt att jag kan ha blivit så klen. Från att ha klarat varenda skada och sjukdom jag någonsin dragit på mig med en klackspark, ligger jag nu och tycker synd om mig själv över lite feberont och förkylning, och tanken på att jag tycks dra på mig varenda bakterie som sveper förbi. Nedsatt immunförsvar är en hållbar bortförklaring, självömkan och klenhet närmare sanningen. Now, back into the movies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar