onsdag 11 maj 2011

en kväll som denna

Jag hade ett jättefin inlägg till er, go' vänner, med sedan kom blixten och tog mitt internet, så nu får detta vara bra nog. Spenderar kvällen i soffan med senaste Bubbleroom Magazine, massor av modebloggar och dregglande över kläder som gärna skulle få ta plats i min nu mera näst intill tomma garderob. Hittade en sån där fin sak de kallar klänning på KappAhl igår. Känner mig lite som en bordsduk i
den, men på ett bra sätt! Längtar efter att vi ska beställa hem symaskinen vi har pratat om ett tag, så jag kan börja sy mer kläder och bordsduksklänningar! Tänker att en OnePiece inte heller hade varit fel, men den tänker jag nog snarare ligger på att-handla-listan än att försöka sy själv, man ska inte sätta sina mål så högt att man vet att det är orealistiskt, lärde jag mig på gruppterapin idag.

Fortfarande ovant att se bilder på mig själv med en kropp som börjar få former, men jag börjar vänja mig, och jag längtar till den dagen när jag ska se mig i spegeln och tänka att jag är fin! Jag längtarlängtarlängtar! På tal om gruppterapin så kändes den fantastiskt bra idag! Förra gången jag var där ville jag bara dö, och såg till att missa gången efter det för att slippa den där dödsångesten, men idag var det riktigt roligt och givande, och jag ser faktiskt fram emot nästa gång!

Och nu kära ni, vem ska bli säljare för More Than Love? Jo, hipp hurra för det ska jag! Tror jag i alla fall, men jag tänker inte jag är så dålig säljare att de inte vill ha mig, det vore ju lite sorgligt. För vem kan kränga sexleksaker bättre än den trogna kunden?! Hipp hurra för mig! Så roligt så roligt ska det bli, ska på utbildningsdag den 25e, och sedan blir det till att passa på att ha lite säljpartyn när Richard är iväg på läger med våra scouter.
På tal om honom kan man undra när han kommer hem, och om jag kanske borde ha maten klar då. Slut för idag, tack för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar