tisdag 24 maj 2011

en eftermiddag som denna

Eftersom jag och min kropp inte riktigt är överens idag blev det till att göra färdigt dagens kontorsgöra hemma vid köksbordet (inte för att jag hade något emot det, tystnaden och hemmamyset gör mig långt mycket effektivare), och har dessutom hunnithjälpa syster att beställa ett nytt internetabonnemang och bli inspirerad på Bubbleroom.se. För övrigt, mitt senaste favoritföretag. En fantastisk klädbutik för såna som mig som får ångest av provrum och svettiga köpcentrum, och som dessutom driver ett av mina absoluta favoritmagasin. Skulle egentligen inte ens in där idag, men vad händer, jo, förutom att jag snubblar in så ramlar jag över ännu en fantastisk inspiration till den där speciella dagen.



Helt fantastisk är den, det är nog åt detta hållet jag letar. Men, ingen idé att börja fantisera än, har ingen aning om hur mitt yttre bestämmer sig för att te sig tills dess.






Ramlade naturligtvis över en massa annat att sätta upp på vill-ha-lista...
Synd att plånboken inte mår lika bra av Cavalli-alternativen som Rut m.fl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar