söndag 10 april 2011

en morgon som denna

Sitter och lyssnar på P4, på fantastiska Mannheimer och Tengby, innan jag ska iväg till kyrken. Jazzsöndag idag, vilket jag för en timme sedan helst hade sluppit, men nu känns det helt okej att gå ut och göra något vettigt medan Richard ligger och sover efter gårdagens rollspel. Men, eftersom jag är på väg borde jag egentligen fixa håret, inte sitta och skriva, men jag måste lägga upp min nya önskelista. Jag har bestämt mig för att övervinna mina koncentrationsproblem, jag ska sannerligen gå i skolan! Så, för att övervinna den successivt ska jag börja i skalan med böcker jag verkligen verkligen vill läsa. Så, dagens önskelista;

Modemanifestet av Sofia Hedström
Zebraflickan av Sofia Åkerman

Ge mig ge mig ge mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar