fredag 29 april 2011

en eftermiddag som denna

Väntar på att den sista maskinen tvätt ska bli klar, för att sedan kunna åka till Bärlinge och bästa Julia. Lyssnar på Josefinito och är lika tom som min garderob efter att precis ha blivit klar med utrensningen. Kläd-båls-berget är större än vad jag trodde det skulle bli, jag tror inte vi kommer behöva någon ved, det räcker med kläder hela grillningen. En bra sak är att Agnes ska följa med, och då blir det ännu finare! Hipp hurra!

Fick kallelse till SvK-Grund-intervju igår. Naturligtvis, i nästa vecka när jag redan är helt körd. Jag önskar mig att den går att ändra, jag vill verkligen verkligen verkligen komma in! Men, barnen ska ju faktiskt till dagis, och jag har en ledig förmiddag, så det kanske går ändå. Let's hope.

För övrigt, kul att jag har en bil som läcker automatolja. Kul att jag inte har råd att få den lagad. Kul att det är billigare att köpa ny bil än att laga den vi har. Kul att jag är arbetslös om två månader. Kul att jag är så himla positiv.

Kul att jag av misstag satte på Flirta med Christer i P3.
Men skjuuuuuut mig då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar