torsdag 31 mars 2011

en dag som denna


Man kan undra varför jag egentligen sitter här och skriver, har egentligeninget vettigt att säga, men ändå. Skulle egentligen haft morgonen ihop med Richard, men han hade en körlektionvi hade glömt av, så nu sitter jag här medsexans dåliga amerikanska serier och min nya leksak. Inte helt taskig leksak dock, jag är i teknikhimlen, and that's a good thing! Känner mig lite som en sån där jag brukar låtsas hata, med senaste tekniken i högsta hugg, moderiktigt outfit med nitar och läder, perfekt frisyr och den viktigaste accessoaren av dem alla, en fästman/sambo/pojkvän jag råkar älska över allt annat, och som tro det eller ej älskar mig. Jag älskar att vara dem jag hatar.

Morgonen hade onekligen varit roligare om min man var hemma dock, men jag får väl underhålla mig själv, med mobilsurf och håruppsättningar. Inte helt illa det heller.

Efter telefoninrådan från min man kastar jag mig över Oblivion en stund. Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Fina du! Jag har också blivit en sån där fixad jävel, en sån som jag brukar hata. Men ååh va det känns bra. Jag tror att jag ska skriva ett brev till dig och berätta om allt som händer här i trötta gamla Trollhättan. All min kärlek <3

    SvaraRadera