måndag 11 oktober 2010

en eftermiddag som denna

Idag är en konstig dag, när allting är konstigt. Tur att det finns kaffe, fransk manikyr och mjukiskläder. Ska kila runt Lights-rundan med Malin senare, och tänker att jag måste ha massor, massor, MASSOR av kaffe innan dess. Förutom kaffet är det första säsongen av Gilmore Girls som håller mig vid liv en dag som denna. En dag som denna saknar jag min mamma, jag saknar att vara ansvarslös tonåring, och jag vill ha en vecka ledigt. Jag skulle vilja vara vacker, och jag vill att någon ska vara kär i mig och jag vara kär i den tillbaka. Jag skulle också vilja att min hand slutade göra ont. Och jag önskar att min disk helt magiskt blev ren.

Kanske att skönhetsproduktsträsket och ett plåster kan göra mig lite lycklig. & jag måste fundera över om jag ska tacka ja till ett gig i november, fast att jag hatar musik så innerligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar