onsdag 22 september 2010

en morgon som denna

Nu är Richard halvvägs till Irland (och jag är inte ett dugg avundsjuk) för att leva lite i den där musik jag så gärna vill leva och andas, och jag ska snart till kyrkan för att måla ett par timmar innan jag börjar jobba. Jag drömde också att Agnes drunknade, och det var ingen bra sak.

Lyckades plöja typ 30 sidor i min första teologibok igår, på ett par timmar. Trodde aldrig jag skulle ta så lång tid på mig att plugga, men uppenbarligen. Slogs dock av att jag egentligen tycker det är ganska roligt att läsa, efter de där två timmarna var det min trötthet som tvingade mig att sluta läsa, inte att jag inte ville mer. Spännande.

För övrigt blir det väldigt mycket relationsprat när två snygga tjejer lever tillsammans som singlar båda två. Hjälpes vad jag lär mig om mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar