fredag 3 september 2010

en dag som denna

Sitter och bloggar på jobbet. Inte så bra egentligen, men jag är just nu en riktigt bitterfitta, och då tänker jag att detta kunde underhålla mig lite. Jag hatar att anordna saker för någon annans skull, som sedan inte uppskattas. Jag blir helt trött av att två svältdagar gör mig osocial och lättretlig. Jag tyckte ändå det skulle bli en bra dag, trots att jag mådde spydåligt när jag vaknade gick jag upp, duschade, tog tag i all disk och gjorde en smootie, i tron om att detta skulle hjälpa, men icke. Satan bestämde sig för att roa sig med att göra mitt liv surt, och hjälpes vad han må vrida sig av skrattsalvor nu. Jag önskar mig att Agnes ska komma hit nu.

Idag snurrar Fredagsmorgon & mosade muffins. Älskade Spotify, vad skulle jag göra utan dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar