fredag 11 juni 2010

en morgon som denna

Idag en är sån där dag när jag inte kan bestämma mig för om jag är glad eller deppig. En sån där, ingenting-dag, när det mesta egentligen kan kvitta. Det rullar regning måndags-indie i högtalarna, organiskt thé står och luktar förföriskt gott i koppen bredvid mig och idag ska jag få spela en hel massa, med ett gäng goa människor, ändå kan jag inte riktigt uppbåda energin till att vara glad. Jag är uppenbarligen en tråkig och ganska melankolisk människa idag, men det får väl gå. En bra sak är att Agnes får sommarlov idag, och imorgon är det lördag!

& jag borde ta hand om min disk och boka en tvättid, men det vet vi ju inte kommer hända.

Hej Gud, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak. Vill du ta bort allt det deppiga och sprida lite solsken över min dag är du snäll? Jag börjar tröttna på att vara en nedstämd människa. Slut & Amen.
åh, jag glömde nästan.
PS. Jag kom på att jag skulle vilja be lite för de där killarna som inte fattar att de ska vara kära i någon speciell tjej, där hon har fattat det för längesedan. Gör dem lite mindre korkade, snälla? DS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar