torsdag 27 maj 2010

en morgon som denna

Jag vet inte vad det är med mig. Jag är trött som en humla, hungrig som en varg hur mycket jag än äter och tvätthögen har inte flyttat sig en millimeter, och diskberget bara växer. Jag anar att detta kommer bli en sån där fet-ful-äcklig-dag, och jag tänker tycka så himla synd om mig själv. Orkar inte, orkar ingenting. Blää. Det är tur att jag har slutat svära, annars hade en fruktansvärt ramsa stått här, för att uttrycka hur trött och deppig jag är, men nu stannar den i mitt huvud.

I natt drömde jag en hemsk sak. Jag drömde att min Mac hade blivit nollställd. Jag har nog aldrig varit så ledsen i en dröm. Sedan drömde jag att våran konfaredovisning skulle visas på Hebeteatern, och att jag skulle sy en sovsäck för att kunna sova i en av teaterbänkarna. Det var inte så hemskt, men jag hade bara min Mac i huvudet. Kärlek till den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar